MJ,TH och the King

So, live DVD kvällen var lyckad :D Jag klarade av att titta på tokio hotel videon utan att börja gråta, var lite på gränsen, men nej då. Jag var glad :D Sen tittade vi på en Michael Jackson DVD ifrån Bad turnén i Japan, lite dålig kvalite, men det var coolt. Efter det såg vi på en utav de tre filmerna ifrån Elvis comeback 1968, efter det blev det att vi gick och lade oss, och imorse såg vi på Michael Jacksons dangerous tour ifrån Bukarest, och sen ska vi titta på en till Elvis comeback.

Enda gången jag nästan grät var när jag såg på Elvis med Memories, det var väldigt rörande faktiskt.
Trodde även aldrig att jag skulle kunna bli rörd utav Michael Jackson's musik, men även det hände idag när han sjöng Man in the mirror, och hela publiken log, grät, var både förkrossade, lyckliga och .. ja. det var bara underbart.

Nu ska vi gå in på spotify och nörda lite musik :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, från google :)



Fin blogg! :D

2009-04-10 @ 18:18:19
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0