Dagens aktiviteter xD

Dagen har bestått av att vakna klockan halv 12 (A), sedan datanörda. Jag har nyligen blivit medlem på mjj.se och där är jag numera väldigt aktiv :D Jag har även försökt att lära mig Thriller på gitarr (och sång) och det går relativt bra, trots att det inte alls låter som den riktiga versionen. Annars är ett tips att ni ska lyssna på Emily Elberts version av Thriller, på youtube. Den är riktigt bra. Just nu sitter jag iallafall hemma hos A, med C, SK och SR. Jag har lagt märke till att A har gjort en kladdkaka som verkar väldigt, väldigt god. Snart blir det mat (äntligen :D).
Okej, men.. Besök gärna C's blogg: www.corneliiam.blogg.se

Allt för mig idag .. // Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0