Hemma

Idag kom jag hem ifrån Helsingborg, blev tyvärr inte speciellt många konserter, ingen alls faktiskt, vi hade fullt upp med att vara skumma. Det var roligt, men jag har riktigt ont i nacken för att kudden trillade ner på golvet hela tiden.

Nu börjar faktiskt nervositeten inför gymnasiet komma. Jag har ju faktiskt ingen aning om vad för människor som ska gå i min klass, och ingenting. Allting är helt enkelt nytt. När jag skulle börja högstadiet så hade jag iallafall gått på samma skola som några av dem förut, och vissa hade gått i samma klass. Nu vet jag ingenting.
Men hitills har jag nästan bara hört bra saker om skolan, så det ska nog bli bra. Dessutom ska jag gå musik, det är klart att det kommer lösa sig. Jag längtar också, något extremt. Vill starta ett riktigt bra band och spela och.. ja. Ha en anledning till att verkligen VAKNA på morgonen. Ingen annan som känner så?

xoxo


Kommentarer
Postat av: Milla

Gymnasiet kommer bli toppen :)

Trust me ^^ det e sjukt kul och man träffar så många trevliga och annorlunda människor man inte stött på tidigare :) ta det som ett framgångsrikt äventyr :D

2009-07-24 @ 23:29:29
URL: http://millaromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0