Superexited..

Just nu tar jag en liten paus ifrån att städa rummet- något jag gör samtidigt som jag går in mina nya skor, som jag köpte igår. Och till allas information är det inte det lättaste att städa rummet i högklackat, men vill man komma någonstans så måste man ju försöka. Ia ska snart komma hit och hjälpa mig att ta ut madrasserna som hon sov på för typ en vecka sedan, ifrån mitt rum. Jag har nyss insett att när sommarlovet precis skulle börja, var jag helt säker på att i nuläget skulle jag längta tillbaka något så otroligt till min högstadieskola, precis som jag brukar göra i slutet av sommaren, då det är många kompisar som jag inte träffat alls på lovet. Men så är det inte, nu är det nämligen så att jag längtar så otroligt mycket till gymnasiet. Det är nästan det enda jag tänker på nu. Förmodligen kommer jag att ångra det när jag väl har börjat, men just nu, ja nu längtar jag bara. Och så får det vara =) Jag vill kunna njuta av min gymnasietid, MUSIIK! (A)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0